המדריך להשגת לייקים בפייסבוק

לייקים ומעורבות בפוסטים בפייסבוק מציינים שהמודעות שלך רלוונטיות לקהל היעד, דבר שעוזר למודעות להשיג ביצועים טובים יותר. כשאנשים מוסיפים רגש לפוסט, הם מתחילים באופן אוטומטי לעקוב אחר תגובות ורגשות נוספים, דבר שיכול לעודד מעורבות שלהם בשיחה מתמשכת בדף העסק שלך.

לחצן הרגשות במודעה מאפשר לאנשים לשתף רגשות שונות לתוכן שלה: אהבתי, אהבה, חחח, מדהים, עצב או כעס. כשמישהו מסמן 'אהבתי' בפוסטים שלנו ומשתף אותם, אנחנו מצליחים בדרך כלל להגיע באופן אפקטיבי לאנשים נוספים.

בזכות נתוני שימוש כגון כמה אנשים סימנו 'אהבתי' במודעה, שיתפו אותה או הגיבו עליה, מודעות של מעורבות בפוסט בדף עוזרות לך להבין את סוגי הסיפורים והתוכן שהקהל אוהב, כדי שתוכל ליצור פוסטים נוספים מסוגים אלה.

דרכים שאנחנו ממליצים כדי להשיג מערובות ולייקים לדף העסקי שלכם:

1: הזמן את החברים מהפרופיל האישי – הדבר הראשון שכדאי לעשות כשפותחים דף פייסבוק עסקי הוא להזמין את כל החברים שיש לכם בפייסבוק.

2: פרסם תוכן של סרטונים או תמונות – סרטוני וידאו ותמונות מושכים יותר מטקסט, אנשים אוהבים יותר לשתף תמונות מאשר טקסט.

3: הוסף קריאה לפעולה- בקש מהאוהדים שלך לעשות לייק או לשתף, ברוב המקרים הם יעשו כך.

4: תחזק את הקשרים עם האוהדים הנלהבים שלך- כדאי לכתוב להם הודעה מדי פעם, להציע להם חברות בפייסבוק ולהגיב על פוסטים שלהם.

5: שמור על פוסטים קצרים – 85 תווים או פחות, מהיר לקריאה, 65% יותר לייקים ותגובות.

6: בדוק מה הזמן הנכון –  עסקים שונים יכולים להיות רלוונטיים בשעות שונות. שים לב בעמוד שלך מה השעה שבה יש יותר מעורבות של האוהדים שלך.

7: פרסם בקבוצות שעוסקות בתחומכם – בפייסבוק יש כמעט בכל תחום קבוצה או דף שאתם יכולים להיעזר על מנת לקדם ולפרסם את הדף שלכם.

8: פרסם ברשתות חברתיות אחרות – אם יש ברשותך חשבון ברשת חברתית אחרת אתה יכול באמצעותה להפנות לדף הפייסבוק העסקי  ולהשיג חשיפה נוספת.

9: פרסם באתרים שעוסקים בתחומכם – ניתן לכתוב תוכן שיווקי טוב בפורטלים, בלוגים, ופורומים ולהפנות את הקוראים אל דף הפייסבוק על מנת שיוכלו לקבל מידע נוסף על העסק שלכם.

לקבלת רשימת ההמלצות המלאה צרו אתנו קשר!