בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק

בDigital Ad נבנה בשבילכם אסטרטגיה שיווקית לעסק, כזאת שלוקחת בחשבון גורמים שונים, הנגזרים ממהות העסק שלכם והתדמית הרצויה שלו, קהל היעד שלכם, קהלים חדשים שאליהם אתם רוצים לחדור, דפוסי השימוש של הגולש, המתחרים שלכם ופעולותיהם השיווקיות ברשת, תקציב השיווק שהוגדר, היעדים הרצויים וערוצי השיווק המתאימים.

ישנן שלוש אסטרטגיות שיווקיות מרכזיות לעסק:

אסטרטגית שיווק דיגיטלי
תדמיתית
אסטרטגית שיווק דיגיטלי
נראות וחשיפה
אסטרטגית שיווק דיגיטלי
מכרתית

אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית משלבת הפעלה נכונה של מספר ערוצי שיווק במקביל בסנכרון מיטבי כדי להשיג את התוצאות המיטביות. לכן, כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה עליכם להגדיר מהי המטרה שלשמה אתם מפרסמים ברשת.

השגת חשיפה ברשת למוצר או השירות

חשיפת המותג, המוצר או השרות שלכם ברשת באמצעות פתרונות שיווק מגוונים ברשתות חברתיות.

הגדלת הרכישות באינטרנט

שימוש בקמפיינים לפי מיקומים, סוגי מכשירים, תחומי עניין, מידע דמוגרפי, ביקורים קודמים ופעילות מבקרים בדפים שונים באתר.

הבאת תנועה לנכסים הדיגיטליים שלכם

הביאו את קהלי היעד לאתר, לאפליקציה או לדף עסקי ברשת החברתית שלכם באמצעות שימוש בפלטפורמות פרסום של Google, Facebook ו LinkedIn.

השגת לידים איכותיים

הפעילו קמפיינים ממוקדים ומתאימים אישית ללקוחות הפוטנציאלים שלכם אשר יכלול מדידה ואופטימיזציה של הקמפיין להשגת לידים איכותיים.

שיפור יחס המרה

הגדלת יחסי ההמרה בין המבקרים בנכסים הדיגיטלים לביצוע רכישה יתבצע על ידי שימוש בכלים אנליסטים שימדדו כמה אנשים נכנסים לאתר בחודש, כמה אנשים רכשו בעקבות פוסט בפייסבוק, כמה מבקרים נרשמים לרשימת התפוצה ועוד.

לרכישת חבילה להקמת תשתית דיגיטלית ובניית אסטרטגיה שיווקית לעסק שלך: